Äntligen är helgen över...

helt underbart att helgen är över, har har fullt upp med mammas flytt hela helgen, har inte varit helt lätt eftersom min feber inte ville ge sig den ville oxå vara med under flytten.

Fredag: packa nästan allt som va kvar, körde ett lass med lastbilen till Nya lägenheten, hem, bada och tog ett glas vin, sova!

Lördag: packa det sista, transportera över mamma och molle, köra ett till lass med lastbilen, packa upp nästa alla
kartonger ( det var 32 st totalt ) möblera iordning lite som man kan bo där, hem sova!

Söndag: städa hela gamla lägenheten från tak till golv plus lister, regöra ugnen osv, för första gången kan jag säga att jag har moppat taket hahha, hade ingen pall och skulle torka av taken så då blev det moppen :D
nu är jag tok slut och verkligen längtar efter att få sitta ner en hel dag på jobbet.

lär vara ett och annat stavfel men är så trött.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0