dåligt med uppdatering

har varit trött och inte orkat sätta mig och skriva men nu har jag lite energi så.

I söndags var jag och dogge och kollade när älskling och hans lag spelade sin första bandy match dom är duktiga men det finns lite att jobba på, tyvärr förlorade dom sina två matcher men den andra matchen var dom mkt bättre på än den första men det räckte inte.

igår hände det inte mkt alls, det rullade på jobbet och sen va det hem och sussa.
Idag så har det inte heller hänt mkt jag väntar på besked om lånelöfte sen kanske det blir att kika lite på lägenheter men inget bestämt än men man vet aldrig om man hitta ett riktigt kap, då är det bra att veta vad man har att röra sig med.

nu är kl mkt och min kära son är så trött att han ligger på golvet och spelar piano med tårna så nu ska vi studsa i säng och få oss lite sömn.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0