Fredag så härligt

ja då är denna vecka snart slut oxå, det har gått snabbt men det gör mig ingenting tiden får springa fram för nu vill jag har vår.

Igår var väl inte den bästa dagen på jobbet men det funkade ändå, jag hoppas att det kommer gå bättre idag.
Vi hade mamma över på middag igår då lagade jag Dragon kyckling som verkligen blev lyckad, mamma var glad över att slippa laga mat och att komma iväg lite, för det vet vi ju att det är inte kul att stå och laga mat till sig själv endast.

Nu sitter jag och väntar på att Douglas ska vakna så att vi hinner i tid till dagis, idag ska han få gå hela vägen själv för det går inte att gå med vagnen när dom har plogat upp värsta bergen vid varje övergångställe, igår fick jag be douglas hoppa ur vagnen så att jag kunde bära över vagnen helt otroligt, men mkt bra träning blir det, jag känner det idag har träningsvärk.
Mer kaffe och väcka lillen så han får vakna lite innan vi ska gå.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0