kaos i trafiken

KAOS det har det varit hela dagen folk kommer inte fram, sl har satt in ersättningsbussar för dom sträckor som t-banan inte går vilket var ett skämt, varje buss var full proppad och alla andra bussar var sena vilket gjorde att det var jag och 33000 andra människor som skulle på en buss, nej imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska komma fram, tänkte att jag ska pomenera till liljeholmen och ta t-banan där men sen måste jag byta till gröna linjen i slussen där kan det bli lite probelm för att det är så mkt folk på dom tågen.
Det funkar ju inte att ta bilen heller för det är köer överallt och då menar jag överallt!

Nej jag har ingen anning hur jag ska komma fram men ska göra mitt bästa, hoppas bara att det inte är så sjukt j*vla kallt imorn. nu ska jag nujta av en god natts sömn i en mjuk och varm säng.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0