Lite gnäll i detta inlägg

På jobbet har det varit en konstig dag, jag har inte alls känt mig på topp och haft jobbiga kunder men såna dagar finns och jag hoppas det dröjer tills nästa.

Fick huvudvärk runt 11 idag sen efter lunch kom febern och strax innan 15 kom smärtan i vänster öra, jag är ganska så säker att det är det vanliga Öroninflamation som är på gång, men jag hoppas att jag har fel men det lär jag märka i natt, om det är så då är det bara att traska iväg till vårdcentralen det första jag gör och få pencellin.

Har haft sjukt många öroninflamationer i mina dar och det gör fruktansvärt ont alla som haft en ordentlig öroninflamation vet vad jag menar, jag hoppas att jag ska växa ifrån det men det verkar ta tid, högsäsongen är höst och vinter resten av året brukar det vara lugnt på, så det kan få bli vår nu tycker jag!

nu ska jag gå och ta en alvedon och gå och sova med min älskade mini man.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0