Lördag 13 februari 2010

God morgon har nyss vaknat och sitter med mitt kaffe det är det godaste kaffet det är det man dricker i lugn och ro på lördags morgonen.
Igår  så gick det inte alls bra på jobbet men en sån dag får man ha, igår av jag så slut i huvudet hade inte alls sovit bra på natten vilket är mkt ovanligt så kunde knappt tänka klart ville bara hem och sova, men nu är jag hel igen har sovit mkt och bra.

Imorgon är det Alla hjärtans dag och vi ska spendera den med att kolla på lägenhets visning, har spanat in en som ligger i Östbergahöjden stor fin och har bra utgångspris dock är avgiften lite hög, vi kollar runt på lägenheter i hägersten då jag inte vill byta dagis på douglas för han trivs så otroligt bra där och vi trivs oxå bra med dagiset, helst av allt skulle jag vilja bo i aspudden är fint och lugnt där, bra komunikationer och nära till dagis men det är ju läget man betalar för så det är höga priser tyvärr.
Östbergahöjden är inte så långt bort och man kan ta bussar pendel och tvärbanan, bussen tar ca 7 min till liljeholmen så det är inte så farligt.

Gud så tråkigt inlägg det blev men imorn har jag kanske lite annat och berätta om, Douglas verkar vara på bättringsväg han är lite snuvig men det är ju alla i detta väder.
Just nu så har det börjat att snöa igen, jag trodde jag hade gjort klar för vädergudarna att det räcker med snö nu vi vill inte ha mer!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0