Lördag 6 feb 2010

Hej hej lördag är en underbar dag, jag vaknade vid kl 12.20 av att det ringde på dörren det var mogge & zake som undrade om vi ville följa med och åka skridskor, helt nyvaken så sa jag bara jag är klar om 45 min ses där, jag åkte inte idag för jag är ganska så ranglig på skridskor så då är det inte så lätt att försöka hjälpa douglas om jag själv knappt kan stå upp.

Vi skulle ha gått på douglas kusins kalas idag men stackarna har blivit magsjuka så det blev inställt, men vi hade en härlig dag ändå.
I fredags så gick det helt oki på jobbet landade på 93 och i bugdget har jag 60 så jag var mkt nöjd:D
Nu tänkte jag ta ett skumbad och bara slappna av med min kära badanka med radio i.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0