Söndag och visning

god morgon snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi åka och lämna douglas hos snäckan för att bege oss iväg till visningen av lägenheten  i östbergahöjden, den är stor och fin till och med ett extra rum, stort badrum där både TM TT och badkar får  plats.

jag är otroligt sugen på en lägenhet i aspudden ringde mäklaren igår men fick inte tag på han som har hand om den så jag pratade lite med hans kollega och han sa att den har haft visning och buggivningen är klar men papperna är inte skrivna och därför ligger den fortfarande ute på hemsidan, hoppas att ingen köper den för jag vill ha den! ska prata lite med nordea oxå.

Nej nu har jag inte tid längre men kanske skriver sen.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0