Tisdag 2 feb 2010

God natt!
kan man börja så, för det är nästan det ända jag har att säga.
Är på tok för trött men jag vet vad jag behöver för att bli pigg, SOL! nån som har lite sol i bakfickan??
Det har varit en bra dag på jobbet hoppas på att sätta budgeten imorgon alltid skönt att ha den klar innan fredagen.

Idag så lagade jag torskfile med potatis och äggsås va ingen hit men det funkade, min älskade son fick ett utbrott vi matbordet då han inte ville äta upp maten men skulle ändå ha efterrätt vilket inte är okey hos oss, om man ska ha efterrätt så ska man äta upp maten, nej ist så börjar han skrika och bete sig som värsta huliganen och slogs och välte ner alla stolar på golvet, har konstaterar att han är i en fas som jag kallar minitonåren känner igen mig ganska så väl i hans beteende,
men efter enstund så lugnade han ner sig och vi gick och la oss då kom det ett lite svagt "förlåt mamma" , vad dom än gör eller säger så kan man inte vara arg på dom det går bara inte även fast det gjorde ganska så ont när han smakade till mig på benet.

Älskar min son mer än nåt annat, han är underbar även när han är arg det finns inget bättre än att gå och lägga sig och se när han somnar (det händer inte så ofta då det är jag som brukar somna först).

God natt och sov gott det kommer jag göra.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0