Första arbetsveckan avklarad

och den gick riktigt bra bättre än vad jag hade förväntat mig och bugeten klarade jag oxå, kul att träffa alla igen och komma in i rutinerna igen men det är otroligt skönt med helg.

Idag blir det kalas för Douglas dagiskompisar ska bli jätte roligt dom kommer vara helt slut sen hahaha ska shoppa lite innan kalaset inget som är roligt men sånt som man behöver sen blir det lunch på subway har gott och spanat in vad jag vill ha och det kommer bli så gott mums!

Jag ser fram emot nästa fredag då blir det fest och efter sist vi var ut så kan jag bara säga att det kommer bli super trevligt!

På tisdag är det dax att fixa naglarna igen har bokat tid hos Karins Nagelhörna dom är verkligen jätte duktiga och kanske där av att priset är lite högre.
Just det jag måste ju passa på och rekomendera ett shampoo och balsam som verkligen är bra TRÉsemme dom kostar ungefär 80-90 kr per flaska men flaskorna innerhåller 900ml alltså mer än dom vanliga som brukar ha 250ml max, håret känns verkligen rent när man tvättat det och lent blir det oxå precis vad mitt hår behöver efter alla omgångar med hårfärgning, håret blir som nytt underbart!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0