Fredag 29 jan 2010

god morgon eller god förmiddag tror jag passar bättre,vi har nyss klivit ur sängen Douglas sitter och vaknar till framför tv och jag med min kopp kaffe, idag så är dagis stängt för planering.
Frågade douglas igår vad vi skulle gör idag om vi kanske skulle gå ut och åka skridskor ( han behöver öva, är som bambi fast värre ) men ist för att erkänna att han inte är så bra så säger han " nej mamma vi kan inte åka skridskor för det är så kallt ute vi kan åka när det har blivt varmt ute kanske i sommar " hahha men det var helt okey att åka sowrace fast det är kallt ute:D

Jag har kommit in i en fas då jag har lust att göra Stor rensning av lägenheten, helt otroligt vad mkt man samlar på sig, så i helgen kommer nog bli mkt rensning måste bara köpa lite sopsäckar och övertala älskling att han ska bära ner allt jag renasar bort till soprummet, han är ju stor och stark så det ska nog gå bra.
sen blir det vanligt tråkstädning oxå har ingen lust men måste ju göras, vilken ålder kan man muta sina barn att städa? nej bara skämtar, mer kaffe så ska vi ge oss ut sen


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0