Fredag imorn

Jag älskar Torsdagar det är den bästa dagen på veckan för då har man en arbetsdag kvar och sen hela helgen, såå skönt!
bilderna får vänta, hittar inte sladden igen den har en bra förmåga att försvinna hmm...
Idag så klarade jag budgeten på jobbet vilket jag ska försöka sätta varje vecka, då blir det bra lön av det.

Läste att min söta gudson gör mer och mer framsteg vilket är underbart, saknar dom nåt otroligt, känns tomt på nåt sätt, visst att man kan prata och ha kontakt vi datorn och så men ingenting går upp mot att ha dom över på middag och träffas "live", får fortsätta längta tills dom kommer.
Sen är jag nyfiken på den lille i magen, väntar med spänning på ul bilder.

Nu ska jag gå och sussa så man orkar jobba och parta imorn kväll.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0