fredag kväll

hej hej dagen har varit kaos jag fick värsta huvudvärken och douglas var på sitt sämsta humör gick en av hans påhitt under dagen var att sprayade hela min säng med min guess parfym, fick stänga dörren dit och öppna fönstret det luktade mkt!, fick lite gjort här hemma idag sen åkte vi och lämnade av lite saker hos douglas farbröder och käkade födelsedagsmiddag med dom efter som Samuel fyller år idag.

När vi kom hem så kändes det som jag hade blivit överkörd av en ångvält, så jag la mig och vilade men min kompis Alvedon, vaknade nu!
Tror att det är en förkylning på gång, snurvlar som bara den och känner mig inte pigg på att göra nåt förutom att ligga i sängen.
nu ska jag ta ett krya-på-dig-bad och sen tillbaks till sängen


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0