Hemma igen

skönt att sova i sin egen säng, men fy vad kallt det är här, i lägenheten igår när vi kom hem ville inte ta av mig jackan douglas ville sova med sin fleece tröja på sig det säger ganska mkt:D

jag kommer lägga upp bilder senare har lite saker att göra innan, hem resan gick bra förutom att jag och Älskling är magsjuka har feber och kramper i magen är inne på 3 dagen nu :( douglas har klarat sig och det är det viktigaste.

Idag fyller min kille 4 År stor kille nu Grattis Älskade Son
ska försöka planera kalas för honom oxå tror det blir i helgen, men vi måste bli friska först sen smäller det!
så såg man ut för 4 år sen

Nu ska jag ge mig på en kopp kaffe har inte druckit kaffe på 2 dar har lite abstinens.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0