Kan jag inte få bli frisk nu....

har haft så mkt kramper i magen så att så fort jag anstränger den minsta lilla så gör den ont (gillar inte att gnälla över sjukdomar men det här va verkligen inte att leka med), kan inte ens små hosta utan att det gör så ont att jag måste kura ihop mig i fosterställning, det finns inget man kan göra utan det ska lösa sig själv bara se till att man får i sig mkt vätska och lite mat då och då.

Älskling verkar ha blivit bra vilket är väldigt skönt för då kan iaf en underhålla douglas, hade tänkt att jag skulle mått bättre idag så vi hade kunnat gå ut och åka snowracer men tror vi tar det en annan dag när det inte är 16 minus grader ut inte ens Sabbe vill gå ut på balkongen och han har ändå lite mer vinter fläsk än vi andra :D

nu ska vi städa lite här imorn kommer släkten över och firar douglas, i helgen blir det farfar och faster som kommer över och dagiskompisarna får komma nästa helg blir lite mkt annars.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0