Lördag 23 jan 2010

god morgon japp jag har klivit ur sängen nyss och klockan är kvart över ett, Igår va jag på inflyttningfest hemma hos Anna det var jätte trevligt och hon hade gjort gott tilltugg till vinet mkt lyckat, vid 12 så drog vi till garbo och där blev det som vanlig ett himla röj, shotar drinkar och massor av dans, kul gäng tjejer hade jag som sällskap så det kunde inte bli bättre.


hemma hos anna med vin och tilltugg Mums!


hanna med en ganska vanlig pose :)


vi lyckades med en "hulken" bild denna gång oxå


hanna lekte papparatzzi har ca 7 foton till på mig...


Min chans att leka papparatzzi...


Systrarna på festhumör


satt ner en stund och laddade för att än en gång inta dansglovet


Eva är påväg att tappa hakan...




kvällen tog slut vid kl 3 då det var dax att ta sig hemåt och sussa lite men inte var vi ledsna för det, gick hem med humöret på topp!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0