Onsdag 27 jan 2010

god morgon känner mig ganska så utvilad, vaknade och mina läååar är ordentligt svullna precis som dåm var igår morse, och dom gör ont:(
Igår var snäckan här och va barnvakt åt douglas medans vi gick på bio såg snabba cash, den var helt okey men hade lite större förväntningar plus att det var vissa saker som inte framgick i filmen som älskling berättade för mig, när vi kom hem så hann jag oxå prata med mammas vännina Maria i Usa via skype vi har bestämmt en date nästa torsdag för då ska jag bjuda mamma på födelsedagsmiddag sen ska hon och Maria ha date via datorn.
Måste lära mamma datorn hur allt fungerar så hon kan börja andväna sin egna.
nu ska jag klä på mig och åka till jobbet får sen om jag kommer hem idag nyheterna har ju varnat för snökaos på riktigt låter inte så roligt...


P&K

Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Godmorgon! :)

2010-01-27 @ 08:15:49
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: ciccis.se

Gillar din blogg:)

2010-01-27 @ 08:31:06
URL: http://ciccis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0