Poliser i Västberga igen....

denna gång är det inget rån med helikoper utan inbrott, när jag är utanför min port möter jag grannen som bor under oss som springer ut, när jag kommer in i trappen kommer han in igen och verkligen springer ikapp mig i trappen halvt flåsande och säger att han sett tre killar klättra in genom balkongen på botten plan och att han sprang ner för att kolla och såg att dom va där inne och röjde i sakerna nu skulle han upp och ringa polisen.

Nu ca en timme senare knackar det på min dörr och eftersom Älskling är iväg och tränar så frågar jag alltid vem det är och kollar i titthålet och där står polisen dom undrar om jag sett eller hört nåt konstig, jag berättar att jag möt grannen och att jag inte varit hemma under dagen, polisen ber mig då vara uppmärksam när jag är ute för det har varit inbrott på ett par balkonger i vårt hus och i huset mitt emot.

Känns skönt att inte bo längst ner och nu så känns det helt okey att trampa upp för alla trappor och veta att ingen kan ta sig in genom min balkong om dom inte skulle vara spindelmannen :)


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0