Söndag 31 jan 2010

hej hopp, vilken dag vi bestämde oss för att åka skridskor, först behövde jag ett par täckbyxor och slipa mina skridskor allt det gick att lösa på Intersport i Liljeholmen.
Douglas börjar bli bättre men han kan inte åka själv än, kanske beror på att hans mamma är som bambi på hal is, jag lyckades med att ramla det första jag gjorde skrattade gott åt det men nu så gör det ont i handen som jag försökte ta emot mig med, vi hoppas att det går över.

Nu så sitter jag och funderar på vad tusan man ska laga för mat, det står helt stilla i mitt huvud, kollade i frysen och kunde inte komma på nåt som vi ska äta så jag satte mig ner och bloggar en stund och sen gör jag ett nytt försök.

Har surfat runt och hittat på Arlas hemsida

Kräftpasta 

Kräftstjärtar
tagliatelle
krossad tomat
fräsk dill
lök
lätt creme fraiche
och salt och peppar

MUMS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0