Tisdag 26 ja 2010

god morgon, igår så kändes jag hur det pirrade i läppen tänkte "happ då är det munsår på gång" och mer rätt kunde jag inte ha förutom att det är två, en på överläppen och en på underläppen ser ut som jag har gjort en misslyckad läppförstoring eller nåt, ont gör det iaf vill bara komma till jobbet nu för leo har sin magiska salva som får det att försvinna på ett kick, nu har närstan alla tjejer haft det på jobbet och nej vi har inte pussat på varandra men det kan ju komma om man har varit stressade eller om man ska få en förkylning så kan det yttra sig i ett munsår ist.

nu hinner jag inte mer får skriva ikväll om jag hinner

P&K

Kommentarer
Postat av: Liza

hahaha, ja det sprider sig verkligen som en löpeld på kontoret!!!!! Hoppas jag slipper det där :p

2010-01-26 @ 11:39:48
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0