Torsdag 21 januari 2010

ja då är det inte mkt kvar på denna vecka skönt skönt! Det har inte hänt så mkt jag var och fixade naglarna på Karins nagelhörna som vanligt blev jag super nöjd och Petra som gjorde dom var trevlig oxå sånt är viktigt. ska försöka att lägga in en bild på naglarna oxå, vissa kör dagens outfit jag kör månadens naglar:D

Imorn är det fredag och Party härligt känner mig i bra form för det kommer bli as roligt. På jobbet flyter det på så man ska inte klaga, jag måste sluta att snooza det är inte bra, förut så gick jag uppp direkt när klockan ringde men nu kan jag snooza i 45 min och sen blir det att stressa för att hinna till jobbet, har ju lovat att jag inte ska stressa så mkt detta år så nu är det slut med snoozandet!

en kopp kaffe till så kan man bli människa igen, ska se om jag håller mig vaken ikväll så kan jag fixa bilderna. Här är några gamla bilder iaf



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0