Trött/Matt

Jag är en ganska så snäll människa men även jag har en gräns.

jag skulle nog inte säga att jag blir arg mer att det jag blir irriterad och Trött/ Matt när folk beter sig nonchalant mot andra, när dom lägger sig i saker som dom inte alls har att göra med, när dom ignorerar en, och beter sig som 12 åringar då känner jag bara att "fan jag skiter i dig /er"
varför ska jag lägga min energi på dig/er, när den ända gången som det passar är när du/ni tycker att det passar, sånt skit har jag inte tid med, lägger den tiden på folk som kan vara ärliga och säga vad dom tycker ist för att smussla, till och med en idiot skulle fatta att allt inte är som det ska och om det ska vara så svårt att säga vad problemet är så får det vara, föredrar få men äkta vänner än ett gäng vänner som ena stunden är man hur "tighta" som helst och andra dan som att man inte var där för att det inte passar den/dom!
Prata vet jag att du/ni kan så mkt skitsnck som det kommer från munnen.


så nu har jag fått spy lite galla så nu ska jag sova gott.

P&K

Kommentarer
Postat av: Liza

Oj, lät inge vidare!!

2010-01-19 @ 09:49:44
URL: http://lizaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0