Måndag

god morgon idag så strålar inte solen och det är ganska skönt men det är väldigt kvaft ute, dom säger att det ska kommar regn runt lunch vilket vore jätte skönt.

Idag blir det ingen stranden för oss vet inte riktigt vad vi ska hitta på, skulle behöva städa men det måste bli lite svalare innan jag tar tag i dammsugaren.
Jag skulle oxå behöva åka och köpa en present ska på kalas imorgon men vet inte vad jag ska köpa får ringa och be om lite råd, sen ska jag oxå fixa min utväxt och på torsdag ska jag fixa naglarna.

Igår var vi på stranden och bara njöt det var himla varmt i vattnet om man jämnför med Gotland, ska fixa lite med bilderna som vi tog men inte idag.

Nu så blir det lite iskaffe och bara göra ingenting.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0