tisdag

God morgon inatt har jag sovit som en stock för att igår så var jag och Douglas på Gröna Lund, när vi hade varit där en stund så kom Angelica med mor och små killarna, det var kanske inte den bästa dagen att åka till Grönan på men vi var tålmodiga och köade till allt som Douglas kunde åka. Efter ett tag så lämnade Angelica  & co oss men vi fortsatte att åka mer och mer, jag och Douglas kom fram till att den bästa var Lilla Frittfall vi skrattade så vi fick ont i käken när vi åkte den.

Sen på kvällen så tränade jag och sen blev det ett skumbad som avslutning på en fantastisk dag.
Idag så har vi nog inga planer, vi får se vad dagen bjuder på:D
Nu blir det kaffe på balkongen


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0