torsdag

god morgon, inatt har ag sovit som en stock det var ganska så svalt i sovrummet vilket gör det mkt lättare att sova.
Igår så va vi på Södran och badade, det är helt otroligt va varmt det är i vattnet, jag brukar annars vara ganska så kinkig när det ska till och bada lite av en badkruka :D

idag så ska jag fixa naglarna vid kl 16 men tills dess vet jag inte vad vi ska hitta på, funderar på att åka till västertorps badet och bada.
Jag skulle behöva städa men orkar inte i den här värmen och när det väl börjar bli svalt i lägenheten då är kl för mkt för att börja dammsuga.

I tisdag så var jag och fixade håret blev brun/ röda slingor men det röda kommer så småning om att försvinna, jag blev som vanlig väldigt nöjd, gillar verkligen den salongen dom har ofta tid och är jätte duktiga.

nu ska jag ta och läsa Emma Mias dotter i solen med en kopp kaffe.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0