Den männsikan vill jag ha tag på....

som tyckte att det var en bra ide att ge studenterna en visselpipa i sitt studentpaket!!! dom hörs väl bra ändå dom har ju nåt speciellt att så fort man ser en annan människa med sudenthatt så är det helt okey att skrika för full hals "För vi har tagit studenten" och den andra svarar med samma gälla röst "FY FAN VAD VI ÄR BRA" och nu har dom oxå en visselpipa som jag och resten av stockholm fick höra påvägen hem, nej tänk om till nästa år och då menar jag inte nåt som låter, gärna en rulle silvetejp som dom kan tejpa varandras munnar med, himla bra! vart vänder man sig om man har en ide till nästa års studentpaket???

nu ropar ducshen på mig god natt!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0