Fredag och Midsommar

God morgon japp jag är vaken och kl är ca halv sju och jag är ledig, men kan inte ligga och dra mig när min älskade son frågar om vi kan sitta på balkongen och äta melon och läsa Bamse det kan man ju inte säga nej til.

Stort grattis till Angelica och Mirre som fått tillökning, Äntligen har han kommit ut lilla baby Nael han är otroligt söt och ser ut som ett litet penntroll prescis som Jarem gjorde.

Idag blir det att åka till sommarstugan och fira midsommar, vädret verkar ju hålla sig bra men man vet ju aldrig det är ju midsommar så en skvätt med regn kan ju komma typ när man ska sätta sig och äta.

På jobbet så är det segt, trodde aldrig att dagen skulle ta slut igår, det var otroligt få som svarade när man ringde vilket gör att tiden går jätte långsamt, får se hur resten av dagarna flyter på.

Nu blir det kaffe för mig och mer melon till Douglas.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0