jahapp då var det torsdag

börjar med att säga att det gick skit på jobbet igår jag lyckades inte sälja ett dugg, plusa att jag glömde hälften av sakerna jag skulle ha med mig men men.

Idag är en ny det, "Du kan inte ändra det förflutna men du kan ändra framtiden", så jag ska blicka framåt och göra det bästa av det, så idag ger jag jänet på jobbet så att vi kan vinna den där tävlingen.

Efter jobbet idag så ska jag fixa naglarna har inte bestämt mig om jag ska köra fransk med orange eller vara jätte tråkig och bara göra förstärkning utan nån som helst färg... ska höra med tjejerna på jobbet se vad dom tycker.

Nu måste jag väcka lilleman så han får vakna till liv innan vi beger oss till dagis.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0