livet

nu kommer det ett sånt där tråkigt djupt inlägg.
Låg och tänkte igår innan jag skulle sova, livet just nu är helt perfekt enligt mig, har svårt att se hur det skulle kunna bli bättre, jag har allt som jag önskat mig.
Jag har en son som jag älskar mer än livet själv, en man som jag kan dela allt med, som får mig le när jag är ledsen som jag bara genom att titta honom i ögonen, se kärleken blixtra, har en bostad som vi trivs i, ett jobb som får ekonomin att gå runt, vänner som jag älskar att spendera tid med och önskar att jag hade mer tid för.

Vad mer kan man önska sig?? tror inte att man blir lyckligare med mer pengar, självklart underlättare det.
Jag tror att man ska fokusera på vad man har här i livet ist för det man inte har och sluta tråna efter det.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0