lördag morgon

japp jag är vaken solen skiner så då är det svårt att ligga och dra sig, Douglas myser i soffan och kollar på dinosaurie kungen.

Idag så har jag inte planerat nåt tänkte städa lite sen slappa på balkongen med en bok och jobba lite på brännan.
igår efter jobet möte jag upp Älskling och åkte til gör-det-själv hallen och tvättade bilen så nu är den ren och fin i typ 2 dar innan den är full av pollen igen.
sen åkte vi till sommarstugan där Snäckan och Douglas var och njöt av solen, gillade lite och sen var det dax att åka hem, douglas ville kolla på en film och jag begav mig ut och sprang sen blev det nattinatti för oss.

Jag håller på och fyller på sommarapoteket här hemma, det blir ju många skrubbsår.

Har köpt:
salobrin för myggbett och brännässlor
Plåster i olika storlekar
Sårtvätt
Medecinsk Kol, ska man alltid ha hemma!
Vätskeersättning
och en ny Pincett för stickor i fingrar eller fötter

Nu känns det som att sommaren verkligen är på gång så lika bra att vara förberedd


P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0