Lördag

go morgon ja idag är det kungligt bröllop, för mig blir det ingen större grej kommer väl ha på tven och kika lite då och då.
Igår så åkte vi till ikea efter jobbet och köpten en ny madrass och täcke till mamma hon behöver det men kommer aldrig dit, idag ska vi åka över och fixa iordning hemma hos henne och sen blir det att leka i parken, douglas har tjatat varje gång vi varit över men då har det regnat och då är det inge kul att vara ute.

Igår så bokade jag oxå flygbiljetter till mig och douglas till Gotland, himlans tur att jag gick in och kollade för biljetterna va nästan slut, Älskling har bokat båt biljetter för honom och killarna som åker ner en vecka före oss kul för honom och vara lite ensam med sina vänner.
mer kaffe så man kan vakna till liv.




Gotland förra året, underbart!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0