Måndag

god morgon då var det en ny vecka igen hoppas att ni har njutit av helgen.
jag hoppas på att det går bättre på jobbet denna vecka så att den går snabbt, längtar så mkt efter att åka till Gotland och bara vara inte passa tider och slippa stressa.

Det var falskt alarm på angelica igår jag som nästan kramade sönder mina tummar för att det skulle vara dax men inte då, han kommer nog snart när har är klar.

Såg den nya viddeon som kissie är med i Dj Mangoo- fanta och rosé, fy vilen dålig låt texten är otroligt dålig och inget bra sound heller nej den ska hon inte vara stolt över att ha medverkat i, plus att hon gör ingenting i den så och dansar lite små ful inget mer.

har lite saker som jag måste fixa denna vecka innan jag blir själv med Douglas, måste köpa ny bikini och lite små saker till gotland, får ta det efter jobbet under veckan.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0