Onsdag

god morgon hoppas ni har sovit gott det har jag, igår så gav jag mig på att cykla till jobbet det gick på en 30 min och var sjukt jobbigt, det är bra motion men kommer nog inte göra det flera gånger, så idag har jag ont som tusan i rumpan efter sutti på sadeln så idag blir det buss till jobbet.

vad har hänt annars? nja inte mkt douglas hade playydate igår med sin tjej kompis och det gick hur bra som helst till vi skulle hämta honom, dom hade så kul att han ville inte gå hem och körde igång värsta skrik maratonet men det gick över när vi kom till bilen.

Vi håller på och kollar när vi ska åka till gotland tror att det blir så att Älskling åker efter midsommar och sen kommer jag och Douglas en vecka efter, trodde ju från början att vi skulle kunna åka alla tillsammas men det blev ändringar på jobbet så vi jobbar en vecka till.

Nu är kaffet klart, ha en bra dag och njut av solen.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0