söndag

god morgon härligt att det är so ute idag oxå.
igår så blev det inte mkt gjot vi tog det lugnt, kändes att det var längesen vi gjord ingenting.
jag tog en sväng till liljeholmens galleria och shoppade lite douglas behöved nya shorts alla var för små för honom han växer nåt otroligt, blev nya sommar nagelack från HM oxå samt lite saker som var på rea på Gina Tricot.

Jag vill rekomendera BIOSILK silk therapy, är silkes serum som man har i håret spelar igen roll om det är blöt eller torrt.



Silk Therapy

  • ideal for all hair types
  • leave in replenishing & reconstructing treatment
  • bonds & strengthens the hair inside & outside
  • fills any voids on cuticle layer
  • repairs split ends
  • protects (Heat, UV, cold, pollution)
  • incredible shine
  • no build up, no weight
  • fantastic for skin care
Håret blir helt otroligt len och det känns inte att man har en produkt i, jag gillar inte när håret tygns ner bara för man har nåt i det.
På Kicks finns den i 2 storlekar jag köpte den lilla kostar 160 och den stora 290kr




nu väntar solen på mig så jag och douglas sak sätta oss och läsa en bok.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0