torsdag

hej hopp!, nej jag är inte så pigg som jag låter utan tvärt om helt slut, nu är det sista energi som gå åt, jag är tröött när jag kliver upp jag är trött på jobbet och jag är trött när jag kommer hem, känns som att nån gång under dagen borde man väl vara pigg.
Jag går och sover runt kl 22 och kliver upp vid kl 7, sen så vet ju alla som känner mig att jag somnar gärna när jag lägger Douglas oxå men jag är ändå trött.

Har inte hänt så mkt, mamma har fått komma hem från sjukhuset det visade sig att hon hade lågt kalium och kalcium samt en infektion i kroppen, nu är hon bättre och man hör på henne att hon är bättre, plus att hon jobbar på sitt probelm ännu en gång så då hoppas vi igen att denna gången ska hon klara det.

Douglas är inne i en mardröms period och vaknar då och då och är helt förtvivlad, så ikväll pratade vi om vad mardrömmar är och att det inte är farlig men känns läskigt när man drömmer dom och det känns som det är på riktigt, tror att det ända som fungerar är att förklara och sen finnas där och trösat när han har drömt en mardröm.

Nu så ska jag ta Molle på en kvällspromenad och sen blir det sussa gott.

P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0