Fredag!

japp ännu en veckar har gått änven om den har känts seg så är den snart över.
solen skiner ute men det är kallt nu har vi -8 grader men det är härligt att få lite sol ljus.
Douglas ska til vårdcentralen idag för jag misstänkter att han har öroninflamation han har aldrig haft det men inatt vaknade han och var helt förkrossad bara grät och sa aj aj aj efter enstund fick vi ur honom att det var örat som gjorde ont så i med lite alvedon så att han kan få sova, alvedon hjälper ju för stunden men är det öroninflamation måste man få pencelin, så vi får se vad faarbror doktorn säger.

har hur mkt som helst som ska göras i helgen så jag vet inte alls hur jag ska hinna med allt men kommer nog på en bra plan snart.
det får va allt för denna omgång skriver mer ikväll när jag har tid.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0