Härligt med fredag

ja nu är det en arbetsdag kvar sen är det helg jätte skönt!
som vanligt är det full rulle på helgen idag blir det stand up med jobbet ska bli kul jag gillar stand up, vi hade tänkt att gå ut en sväng efteråt men jag hoppar nog det är halv förkyld och kommer nog inte orka det alss även om jag är sugen på att gå ut och parta lite.
Imorgon är det Tapas kväll med släckten hur trevligt är inte det! god mat och trevligt sällskap.
På söndag är det visning på en av dom tre lägenheterna som vi är intresserade av denna ligger i telefonplan ska bli härligt med helg ska försöka klämma in att vila upp mig lite oxå för det är ju det helgen är till för.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0