Lördag igen

Go kväll jag är helt slut trodde att vi skulle ha tid för att sova middag en stund idag men så blev det inte full fart hela dagen började med att jag försökte få tag på min svärmor och kolla om vi skulle ut till sommar stugan och grilla lite korv men fick inte tag på henne.

Pratade med Mogge på msn och han undrade om vi ville hänga med honom och Snäckan  och fira Zakarias som fyllde 11 år idag GRATTIS! där så käkade vi korv och åt tårta sen åkte vi och lämnade av Mogge hemma och ringde svärmor igen och bjöd in oss själva på en fika och kolla på deras nya fiskar, det slutade med middag och nu är vi hemma, douglas ligger och halv kollar på film skulle tippa på att han sover om ca 5 min eftersom han har varit uppe sen kl halv sju.

Ikväll så tänkte jag köra en serie kväll med Couger town och DH med lite ostbågar och coca cola mums!
Måste erkänna att det är ensamt när douglas har somnat och det bara är jag och Sabbe hemma, ingen att prata sönder örnen på, Sabbe lyssnar inte så bra om inte meningen innerhåller mat, saknar min Älskling men han kommer ju hem imorgon så jag ska nog överleva, då har jag ju flera dagar att "prata igen" är himlans duktig på att prata om allt och ingenting som ni märker.
God natt och sov gott


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0