Lördag med mkt sol!

visst är det helt underbart när man vaknar och inser att man är ledig och solen strålar in i sovrummet, jag tycer det är hetl fantastiskt.

Idag så ska Douglas på kalas med Älskling och jag ska tuta över till mamma och färga hennes hår igen, för att förra helgen när jag gjorde det så insåg vi att mamma hade köpt toning inte färg och den toningen färste inte föruttom på topparna så jag ska färga hået på henne nu igen men denna gång har jag köpt färgen, mamma sa att hon köpte färgen(toningen) eftersom den var så billig, jag förklarade vaför den va så billig för att den tvättas ur efter ett antal tvättar.

jag blev och fräsch i håret igår hade en grov utväxt men nu är den borta. jag hoppas verkligen att våren är på väg man får sån energi av solen så man känner sig som en ny människa och man kan vara ute utan att frysa.
här kommer en bild från förra våren.


Klar blå himel och solglasögon bättre kan det knappast bli.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0