Lördag

idag vaknade jag till solens strålar ännu en lördag, jag började med att vakna med lite kaffe, sen blev det ett vår-bad för katten sabbe kan ju säga att det tog lång tid innan han ens tittade på mig igen men jag vet hans svagheter så lite mat sen var vi vänner igen, vi har spenderat eftermiddagen på balkongen i solen med ljudet av snön som smälter dripp dropp dripp dropp.

har även hunnit sova middag med douglas det är helt underbart, sen blev det lite träning, ska försöka komma igång lite smått att träna vi gärna ut och springa men det är fortfarande halt så än så länge får min twist & sculp så för träningen, men det är snart bart på marken det är ju plus grader varje dag men på natten är det minus, men våren är på gång.

ska funderar ut nån mat till idag börjar bli hög tid för de nu.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0