måndagen snart över

jaha då va måndagen snart över och jag är som vanligt helt slut, kände redan imorse att jag var trött tror att det kan ha med sommartiden att göra meen imorn känns det nog bättre hoppas jag.
På jobbet rullar det på som vanligt inget nytt där inte, imorn så får vi ny budget så det blir spännande och se vad det blir.

nu ska jag lägga mig på min fina spikmatta som Älskling köpte till mig, provad den lite snabbtt igår och det var verkligen avslappnande trodde att det skulle göra ont första gången men läste att alla har olika smärttröskel så vissa tycker det gör jätte ont medans andra tycker knappt att det känns, man känner hur musklerna slappnar av och man blir varm i kroppen för att blodcirkulationen ökar, det är nåt som alla borde prova.
Jag får ofta knutar i axlarna och ont i korsryggen vilket kändes som bort blåst när jag hade legat på mattan i bara ca 5 min.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0