Onsdag och halva veckan har gått

Vaknade imorse och undrade om jag verkligen skulle gå upp kändes som att jag inte hade sovit nåt alls under natten pga att douglas har hostat hela natten, väl upp så tänkte jag att om jag får i mig några koppar kaffe så ska man nog klara av att hålla sig vaken hela dagen men då insåg att jag hade slut på kaffe, så hela dagen har jag gått och gäspat och haft lite små huvudvärk men allt det är som bort blåst nu när jag fått i mig två koppar kaffe, jag är hel igen!

Som sagt är douglas sjuk hostan vill inte ge med sig och inte febern heller ,idag när han hade sovit i två timmar på dagen så tog Älskling tempen på honom och vi har ett rekord! över 40 grader, i med alvedon och då sjönk den till 38,5 tack gode gud.

Imorn är det torsdag och då måste det bli lite fart på jobbet har varit svårt att få tag på folk och dom man får tag på har inte tid att prata. En god nyhet är att data killarna på jobbet har fixat min dator nu fungerar den som den ska och det är otroligt skönt, skönt när det finns kunnit folk som kan sina saker snabbt och säkert.

Nu ska jag ta ett avkopplande bad och njuta av lite lugn och ro.


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0