Söndag med full rulle

jaha då va det söndag igen förstår inte hur vardagarna kan gå så långsamt och helgen svischar förbi.
Idag har vi haft fullt upp började morgonen med kaffe ute i solen på balkongen jätte härligt!
sen satte vi fart och städade men när jag skulle börja moppa golvet så gick moppstången av, så det får vänta tills imorn men annars hann vi med allt, efter det så åkte vi och lämnade douglas hos snäckan för att sen åka till matchen, Älskilng är väldigt duktig på bandy måste jag säga denna helg så förlorade dom en och vann en match, jag tycker det är jätte kul att kolla på men douglas är inte lika road så där av att han fick vara med snäckan ist och leka.

har hittat en lägenhet som jag verkligen gillar den är till fast pris så nu hoppas jag bara att vi har turen på våran sida, den ligger granne med douglas tjej kompis och har pool på sommaren underbart!

Nu ska jag kolla på DH och sen blir det en dusch och sussa.


nu snart är det vår!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0