Söndag

godmorgon idag är det ingen sol och expressen säger att det kan komma massor med nysnö kul eller inte! nej nu ska det bli vår det har jag ställt in mig på så det kommer ingen mer snö det håller jag på och intalar mig iaf.
Idag är det visningar på 2 st lägenheter och båda verkar jätte bra.
douglas ska vara hos sin faster och älskling ska spela match så denna söndag kommer alla vara på sitt eget håll.

Igår var vi på kalaset, jag hade med kameran men det fanns inge batteri kvar i den är inte det typiskt när man tycker att man har varit duktig och äntligen kommi ihåg att ta med den, så tyvärr inga blider men douglas hade jätte kul men han ville inte rida på ponnyn det var inte hans grej han gillade bättre att hoppa i vattenpölarna:D


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0