torsdag

hej hopp det har blivit ett litet uppehåll i bloggandet pga av att min dator inte mår så bra den har en förmåga att stänga av sig lite när som helst.
livet rullar på på jobbet går det upp och ner men jag ska lyckas sätta budget denna vecka oxå tror jag har bara 5 kvar så det fixar jag imorn.

Lägenheten vi var och kollade på i söndags var vi med och budade på men som jag trodde skulle den landa på mkt mer än vad vi var beredda på att ge för den, men det finns flera fiska i havet.

full bokat denna helg, fika med Erika och snacka massor av skitsnack det är fredagen, lördagen bjuder på barn kalas, jippi vad vi föräldra älskar kalas!!!, nja det är inte så kul men man blir glad av att se sitt barn vara glad och det räcker för mig, söndag.. ja då ska jag på 2 st visningar och sen till Älsklings match och heja på grabbarna dom behöver det.
efter det är det måndag igen, ja denna helg kommer springa förbi och skönt är väl det för då är det snart torsdag och lön! och efter det fredag och då kommer Hanna med familj hem ska bli kul att träffas igen.

ska försöka blogga lite mer men måste få datorn på lagning innan garantin går ut, efter det kommer blogginläggen hagla... nej inte riktigt, kanske ett om dan iaf.



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0