torsdag

ja nu är det inte långt kvar på denna vecka härligt! jag längtar efter påsken och lite längre ledighet.
Har hittat lite lägenheter som vi gillar blir att kika på dom, det är treor och dom ligger runt om där vi bor, jag har en favorit som jag fick en mkt bra känsla av när jag kollade på bilderna, det tar på krafterna att leta lägenhet samtidigt som det är kul så blir man arg när dom stiger i pris osv.

Douglas är lite små hostig idag tror att det kan vara pga av brandröken som var ute igår va jätte rökigt och luktade mkt så det retar nog lite i hans hals, det va en jätte brand dom hade börjat vid 12 igår sen hade dom släckt den men efter nån timme hade det börjat brinna i undertaket så det var ca 40 brandmänn  som jobbade med branden.


P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0