Visningarna

god kväll visningarna gick jätte bra den första som hade 2 st balkonger var det tok mkt folk på ca 50 pers så den lär nog gå snabbt.
den andra min absoluta favo var självklart helt underbar på alla sätt och det var bara jag och 2 pers till som var och kollade så man kan ju hoppas på den iaf, jag gillar området det är lugnt och skönt men med några minuters promenad så är du i liljeholmen där man har nästan allt man behöver i affär väg, plus att den ligger nära liljeholmskajen där det är helt underbart på sommaren med solbryggor och mysiga caféer.

Imorgon är det en ny vecka och nya mål att uppnå, sen är det inte långt kvar tills påsk och ledighet och efter påsken kommer min älskade gudson som jag saknar nåt otroligt och självklart angelica oxå, ska bli så härligt att dom kommer hem jag längtar.
På fredag kommer Hanna och hennes familj hem oxå, känns skönt att få våran "ö" komplett igen.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0