dom är få men dom håller i vått och torrt

Det är svårt att hitta bra, då menar jag riktigt bra vänner.
Jag har väldigt få men dom är dom bästa, det är dom som hjälper dig med vad som helst, när som helst. det är dom som man inte behöver säga nåt till utan dom vet.
Att lita på folk är väldigt svårt jag själv har trott att jag kände en person och sen visade det sig att den personen inte alls var den jag trodde, det har nog hänt nån gång att en som man trodde var ens vän plötsligt vänt om och stuckit kniven i ryggen på en, det är när sånt händer som man börjar få svårt att lita på folk.

Samtidigt måste man våga lita på folk, vara beredd på att det kan hända igen, att en vän sviker en och man inser att man haft så otroligt fel om personen.
mina vänner kan lätt räknas på en hand.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0