Måndag

japp då var denna helg över men snart ledig igen, igår var det firande av mig på sommarstugan tack gode gud så kom det inget regn.
fick massor av pressenter även fast jag inte hade önskat mig nåt, hemma spa med massage olja och peeling och bubbel till badet, av många fick jag pengar eftersom jag inte hade sagt vad jag önskar mig så jag själv kan köpa nåt som jag vill ha, och sen fick jag nåt som jag inte visste att jag ville ha men som jag verkligen ser fram emot Behandling på centralbadet får välja mellan 6st olika behandlingar och sen själv klart bada och träna, ska bli helt underbart!

nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det dax att gå till jobbet, ha en bra Måndag!


P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0