Nu är det dax at sätta lite fart

hej hopp
när vi var i thailand i vintras så slog vi vad om att den som kunde den som kunde gå ner i vikt till sitt mål( alla har olika) skulle få en viss summa pengar, det bryr jag mig inte om men att vinna över både Mogge och Älsking räcker för mig. Vi har till nyår på oss och halv året har ju redan gått så nu gäller det att sätta fart.

Det är inte det att jag tycker " shit va tjock jag är" tänker inte på siffrorna så ,utan jag har lagt på liiiite på rumpan och låren vilket gör att många av mina byxor sitter lite för tight och jag har inte råd att köpa en ny gaderob men att gå ner lite i vikt är gratis!
Ska börja med att springa 2 gånger i veckan, kan ju inte köra för hårt i början, och sen utöka spring tiden och flera dagar.
sen måste jag släppa min älskade choklad för det hjälper inte mig att komma i byxorna;P

Nu ska jag in i duschen sen blir det Avatar!


P&K





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0